Merhaba,
Bugün wix.com üzerinden 4 yıl kadar önce kurduğum ve aktif kullandığım e-ticaret siteme giremediğimi fark ettim. Hem domain'imin hem de Premium üyeliğimin süresi olmasına rağmen panelde ikisinin de bittiğini yazan bir yazı vardı. Yani sitem bedava paket gibi gözüküyordu. Oysa Wix'e Premium hesabıydı, domainiydi, ascendiydi, posta kutusuydu derken her yıl 3000 TL'den fazla para ediyorum. Zaten faturalarımı da ekte görebilirsiniz. Domainim 2021 Nisana kadar, Premium hesabım ise 2021 Ekim'e kadar süresi gözüküyor. İlk başta sitemin kapandığını görünce ve domain bitti yazısını görünce panikle domain satın aldım 2 senelik. Bu faturayı da ekte görebilirsiniz. Sonra sitem düzelmeyince anladım ki zaten domainim de Premium paketim de mailim de kısaca gerekli olan her şeyim varmış. Ve site hala Premium paket almam konusunda beni yönlendiriyor, resmen dolandırıcılık. Üstelik Wix hiçbir şekilde müşteri desteği sunmuyor, bir tane saçma sapan chat sistemi var kategorize etmek gerek sorununu, hiçbir işe yaramıyor. Bırakın bir telefon hattını mail adresi bile yok. Zar zor binbir bela bir talep oluşturdum ne cevap geldi ne bir şey. Zaten daha önceki deneyimlerimden de biliyorum, neredeyse 2 ay önce oluşturduğum talebime de dönmemişlerdi. Bu kadar sorun yaşadığım için Wix'ten ayrılacaktık fakat geçen ay Premium paketimizi otomatik ödemeye alıp 2000 TL çektiklerinde mecbur devam etmek zorunda kaldık. O önceden oluşturduğum talep de zaten bunun üstüneydi ama cevap bile vermeye tenezzül etmediler. Ben sitemi aktif kullanan biri olarak, sitemin kapalı olduğu her gün benim işletmeme zarar olarak geri geliyor. Bu konuda ne yapabilirim?
Merhabalar,
Bugün kartıma 1.5 ay önce yenilenen premium paketin para iadesinin yapıldığını gördüm. Bunu görünce tekrar satın aldım ve sorun çözüldü. Yani dolaylı da olsa sorun halloldu. Size ilginiz için çok teşekkür ederim, Wix'le iletişime geçmenize gerek kalmadı. Sevgiler,