Merhaba,
Bugün wix.com üzerinden 4 yıl kadar önce kurduğum ve aktif kullandığım e-ticaret siteme giremediğimi fark ettim. Hem domain'imin hem de Premium üyeliğimin süresi olmasına rağmen panelde ikisinin de bittiğini yazan bir yazı vardı. Yani sitem bedava paket gibi gözüküyordu. Oysa Wix'e Premium hesabıydı, domainiydi, ascendiydi, posta kutusuydu derken her yıl 3000 TL'den fazla para ediyorum. Zaten faturalarımı da ekte görebilirsiniz. Domainim 2021 Nisana kadar, Premium hesabım ise 2021 Ekim'e kadar süresi gözüküyor. İlk başta sitemin kapandığını görünce ve domain bitti yazısını görünce panikle domain satın aldım 2 senelik. Bu faturayı da ekte görebilirsiniz. Sonra sitem düzelmeyince anladım ki zaten domainim de Premium paketim de mailim de kısaca gerekli olan her şeyim varmış. Ve site hala Premium paket almam konusunda beni yönlendiriyor, resmen dolandırıcılık. Üstelik Wix hiçbir şekilde müşteri desteği sunmuyor, bir tane saçma sapan chat sistemi var kategorize etmek gerek sorununu, hiçbir işe yaramıyor. Bırakın bir telefon hattını mail adresi bile yok. Zar zor binbir bela bir talep oluşturdum ne cevap geldi ne bir şey. Zaten daha önceki deneyimlerimden de biliyorum, neredeyse 2 ay önce oluşturduğum talebime de dönmemişlerdi. Bu kadar sorun yaşadığım için Wix'ten ayrılacaktık fakat geçen ay Premium paketimizi otomatik ödemeye alıp 2000 TL çektiklerinde mecbur devam etmek zorunda kaldık. O önceden oluşturduğum talep de zaten bunun üstüneydi ama cevap bile vermeye tenezzül etmediler. Ben sitemi aktif kullanan biri olarak, sitemin kapalı olduğu her gün benim işletmeme zarar olarak geri geliyor. Bu konuda ne yapabilirim?
Merhabalar,
Bugün kartıma 1.5 ay önce yenilenen premium paketin para iadesinin yapıldığını gördüm. Bunu görünce tekrar satın aldım ve sorun çözüldü. Yani dolaylı da olsa sorun halloldu. Size ilginiz için çok teşekkür ederim, Wix'le iletişime geçmenize gerek kalmadı. Sevgiler,
Tekrar merhaba, ilginiz için teşekkürler. Domain'le alakalı bir sorun yok, hesabımı basic plana indirdikleri için domain bağlayamıyorum. Sorun hesabımı bedava pakete indirmeleri zaten, premium paketim olmasına rağmen. Sizin yazınız üzerine wix customer service'den ulaştılar fakat siteyi göremediklerimi, kendi mail adresimle ticket oluşturmamı istediler. Önceden oluşturduğum ticket no'sunu vs yolladım, şimdi yine sabah attıkları mailin aynısını atmışlar. Gerçekten son derece sinir bozuculur. Çok ciddi bir mail attım az önce, şu şekilde: this is getting ridiculous, you basically shut down my site to a basic plan even though I have my premium and domain plans ongoing. I have all the necessary invoices in the attachment. I tried to reach customer service, which is basically impossible because of your support service. I issued a ticket, and you answered me with an 'I can't see your site' e-mail, which I replied to instantly. And then you keep me waiting for hours, to reply to me with the same exact e-mail. You cause me big trouble, and the customer service is absolutely useless in finding solutions quickly. Taking this unjust treatment to a level of the judicial process will only make me worse off, so I really need your help here. Can you please look into my site and tell me what's going on, because there's clearly an issue here, ASAP. I am waiting for your response.
Ne zaman cevap verecekler, yardımcı olacaklar mı hiçbir fikrim yok. Genelde bu tür durumlarda napıyorlar?
Merhaba @info. Wix, premium paket önerilerini var olan paketini bir üst pakete yükseltmen için gösteriyor olabilir. Bu bir dolandırıcılık değil pazarlama hamlesidir, ki biz de web sitemizin panelinde benzer uyarıları sıklıkla görüyoruz.
Şu an görünen sorun, alan adının sitenle olan bağlantısının kurulmadığı yönünde. Site paneline halen giriş yapabiliyorsan, Kullanım Şartları'nın ihlali gibi bir durumdan ötürü web sitenin Wix sunucularından tümüyle kaldırılmış olma ihtimali de zayıftır.
Bize iletmiş olduğun detayları 25.11.2020'de Wix temsilcilerinden biriyle paylaşacağız. Bu tarihe kadar, web site panelinin alan adları (domain) sekmesinde gerekli ayarları doğru şekilde yapıp yapmadığını birkaç gün arayla kontrol et.
Ayrıca support@bizimuhit.com adresini Roller ve İzinler sekmesinden yönetici olarak sitene davet et. Gelecek hafta sitene erişebildiğimiz kadarıyla biz de kontrol ediyor olacağız ancak alan adları ve ödeme detayları yalnızca resmi Wix destek ekibi tarafından kontrol edilebildiğinden erişimimiz de kısıtlı olacak ve resmi yanıtın bize ulaşmasını beklemek zorunda kalacağız.
İşlerinin aksamasından ve resmi bir Wix personeline ulaşamamandan endişeliyiz ancak bize ulaşabilmiş olmanı da olumlu bir gelişme olarak değerlendirebiliriz.😐
Daha fazla sorun olursa bu mesajın hemen altında yer alan reply tuşunu kullanarak bu yanıtı yanıtla, ayrı bir yanıt oluşturma.
Sağlıkla kal,
Bizim Muhit.